pokemongo

در این آموزش به معرفی بازی پوکمون و هدف از بازی می پردازیم . این آموزش به صورت اختصاصی برای وبسایت Pokemon Guide تهیه شده است . برای خواندن این مطلب ، به ادامه مطلب مراجعه کنید !

پوکمون چیست؟

بازی Pokemon Go  به تازگی توسط شرکت Niantic ساخته شده است درواقع  یک بازی واقعیت مجازی می باشد که با دوربین گوشی بازی می شود ، ایده اصلی بازی این اینگونه است که شما با پیاده روی در سطح شهر به پیدا کردن  مشغول بشوید ، هرچه پوکمون های بیشتری را پیدا کنید قوی تر خواهید شد ، پوکمون ها در همه جا قابل یافتن هستند ، شما باید آنها را پیدا کنید و پرورش بدهید . شاید در نگاه اول این بازی خسته کننده بنظر برسد ، اما زمانی که شروع به بازی کردن بکنید ، شما نیز به جمع معتادان میلیونی این بازی خواهید پیوست !


(یکی از صحنه های بازی پوکمون که توسط یکی از کاربران گرفته شده است ! )

مراحل و نحوه ی بازی Pokemon Go :

همینگونه که در محیط اطراف خود به راه رفتن و گشت و گذار  می‌پردازید، پوکمون‌ها روی نقشه تان نمایان می‌شوند. نوار گوشه پایین سمت راست صفحه نشان می‌دهد که چقدر به پوکمون نزدیک هستید. سه جای پا به این معنی است که پوکمون از شما دور است و یک جای پا به این معنا است که پوکمون در پشت سر شما قرار دارد. با لمس کردن پوکمون، این موجود روبه‌روی شما ظاهر می‌شود، پس از انجام این کار می‌توانید با کشیدن روی صفحه نمایش به پرتاب Pokéballها به سمت پوکمون مشغول شوید.


( عکسی از صفحه بازی )

درصورتی که کسی زودتر از ما پوکمون را شکار کرد چه ؟

در واقع زیبایی بازی به  همین است !! همچنین شما می‌توانید دوستان خود را به سمت پوکمون‌های مختلف هدایت و راهنمایی کنید یا آن‌ها را از وجود انواع مختلف‌شان روی نقشه با خبر کنید. در واقع بازی دو رو دارد. جدا از بخش جنگ بین پوکمون‌ها، یکی از اصلی‌ترین هدف‌های بازی جمع کردن و آشنا کردن افراد با یکدیگر است.


من به این بازی علاقه مند شدم ! باید چه کار کنم ؟

شما می توانید از طریق پست زیر ، این بازی را دانلود کنید ! تنها توجه کنید درصورتی که بخواهید این بازی را انجام دهید ، نیازمند نرم افزار های دور زدن تحریم هستید !


دانلود بازی Pokemon go 0.29.3 + تمامی افزونه های بازی